فانتاکروم پودر مخمل مخمل پاش دستگاه مخملپاش فانتاکروم خانگی صنعتی

تولید کننده مخمل پاش فانتاکروم دستگاه هیدروگرافیک پودر مخمل چسب مخمل

فانتاکروم پودر مخمل مخمل پاش دستگاه مخملپاش فانتاکروم خانگی صنعتی

تولید کننده مخمل پاش فانتاکروم دستگاه هیدروگرافیک پودر مخمل چسب مخمل

فانتاکروم پودر مخمل مخمل پاش دستگاه مخملپاش فانتاکروم خانگی صنعتی

راه اندازی کسب و کار موفق با فانتاکروم ، مخمل پاش

یکی از سوالات مهمی که همیشه افراد جویای کار و راه اندازی کسب و کار موفق ، از خود میپرسند ، این است : چه کاری میتوانیم راه اندازی کنیم که با کمترین سرمایه گذاری بیشترین سود و کمترین ریسک را داشته باشیم. ما به شما ورود در حوضه خدمات آبکاری فانتاکروم و پوششی نوین فانتا کروم را پیشنهاد میکنیم. امروزه در بازار ، محصولات تزیینی در اصناف مختلف ، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اجناس و خدماتی که به زیباتر شدن کالا خواهد انجامید. یکی از شیوه های مرسوم برای این کار، آبکاری با کروم ، آبکاری فانتاکروم و پاشش سطح مخمل روی اجسام و انواع کالاها است. ما با پایین آوردن هزینه ساخت و بومی کردن دستگاه آبکاری کروم و مخمل پاش ، انتخابی مناسب را برای شما ایجاد کرده ایم. شما به راحتی میتوانید با خرید یک دستگاه فانتاکروم در تهران که یک دستگاه آبکاری کروم میباشد ، با هزینه ای اندک ، شروع به ارائه خدمات آبکاری کروم ، با دستگاه آبکاری فانتاکروم نمایید روش کار با فانتاکروم بسیار ساده است و میتوانید به راحی از آموش رایگان فانتاکروم استفاده کنید. همچنین با خرید دستگاه مخمل پاش، قادر خواهید بود ، سطح مخمل را روی اکثر اجسام ایجاد کنید. یکی از مشکلات مهم در این زمینه ، مواد اولیه فانتاکروم و مواد اولیه مخمل پاش و پودر مخمل بود که گروه ایلیاکروم ، با واردکردن و ساخت این مواد در داخل ، قیمت تمام شده آن را تا 80 درصد ، پایین تر آورده است همچنین واردات پودر مخمل ترک بسیار با کیفیت و نمایندگی فروش آن  نیز از فعالیت های ما در تامین مواد اولیه میباشد.. شما میتوانید از این خدمات برای آبکاری فانتاکروم و پوشش مخمل برای انواع سطوح ، دیوار ، اجناس تزیینی ، خودرو ، جعبه های کادویی و طلا ، لوازم ساختمانی و .. استفاده کنید.

  • ۰
  • ۰

مخمل پاش فانتا کروم هیدروگرافیک:
پودر مخمل چیست؟

پودر مخمل تشکیل شده از الیاف بسیار کوچک و ظریف که بوسیله دستگاهی مخصوص بنام دستگاه مخمل پاش با جریان قوی الکتریسیته روی سطوح مختلفی پاشیده می‌شود.

تاریخچه پودر مخمل

تاریخچه استفاده از پودر مخمل یا همان الیاف مخمل به حدود ۱۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح در سرزمین چین باز می‌گردد.

چینی‌های زمان باستان بوسیله چسب مخصوصی این الیاف را بر روی سطح پارچه‌ها می‌چسباندند و پارچه‌های ارزان قیمت را به پارچه هایی گران قیمت تبدیل می‌کردند.

در سده‌های میانی تاریخ، صنعتگران آلمانی با همین روش شروع به تولید اولین کاغذ دیواری با طرح مخملی نمودند.

فرانسوی ها سومین ملتی هستند که از این تکنیک برای تولید کاغذ دیواری‌های بسیار لوکس و سلطنتی استفاده کردند و روز به روز بر کیفیت آن افزودند.

به همین منوال در طول سالیان متمادی اقوام و ملت‌های دیگر نیز به این صنعت وارد شدند و هر کدام به سهم خود باعث رشد روز افزون و توسعه موارد کاربرد پودر مخملی و صنعت مخمل پاشی در بازار گردیدند.

برچسب هیدروگرافیک, پترن هیدروگرافیک, تولید دستگاه هیدروگرافیک, چاپ آبی, چاپ هیدروگرافیک, حوضچه هیدروگرافیک, خرید کاغذ هیدروگرافیک, ساخت دستگاه هیدروگرافیک, سازنده دستگاه هیدروگرافیک, طرح چوب, طرح کربن هیدروگرافیک, طرح هیدروگرافیک, فیبرکربن, فیلم هیدروگرافیک, قیمت دستگاه هیدروگرافیک, قیمت هیدروگرافیک, مواد اولیه هیدروگرافیک, هیدرو گرافیک, هیدروگرافی, هیدروگرافی چیست, هیدروگرافیک, هیدروگرافیک اتومکاتیک, هیدروگرافیک چیست, هیدروگرافیک خودرو, واترترانسفر, وان هیدروگرافیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی